Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Československá hokejová reprezentace 1976 - 1998
Švepešová, Alena ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Tlustý, Tomáš (oponent) ; Strachová, Milena (oponent)
Disertační práce pojednává o československém národním hokejovém týmu v letech 1970 - 1989, jež v tomto období procházel turbulentním vývojem. Úspěšné roky se střídaly s prohrami a výsledky ovlivňovala řada proměnných, mezi které patřilo například složení realizačního a reprezentačního týmu, organizace ligových soutěží, úroveň přípravy dalších účastníků šampionátů a samozřejmě i sportovní štěstěna. Nemalá část práce se zabývá i odchody Čechoslováků do zámoří, ať už legálně či v pozici emigranta. Důraz je v práci kladen na osobní příběhy jednotlivých aktérů a způsob nazírání na československý hokej, potažmo reprezentanty v dobovém zahraničním i československém tisku. Cílem práce je popis významných historických milníků československého ledního hokeje s důrazem na archivní prameny a periodika. Během psaní práce bylo využito kvalitativních metod zahrnující především analýzu primárních a v menší míře i sekundárních zdrojů. Nevýhodou této metody je obrovké množství materiálů, které mají vzhledem k probíhající studené válce v řadě případů subjektivní vypovídací hodnotu. Práce přináší nový náhled na historii ledního hokeje v Československu v letech 1970 - 1989 díky využití primárních zahraničních zdrojů, jež nejsou reflektovány v české ani cizojazyčné literatuře. Oproti existujícím sekundárním zdrojům,...
Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Moravcová, Gabriela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 se zabývá komunikací Českého olympijského výboru, konkrétně jednotlivých stránek (profilů) - Český olympijský tým, které spravuje a komunikuje skrz ně cílovému publiku. Diplomová práce analyzuje komunikaci konkrétně během XXIII. zimních olympijských her (ZOH) v jihokorejském Pchjongčchangu a zaměřuje se na komunikaci na Instagramu a YouTube. Teoretická část práce nastiňuje historii olympijských her, vysvětluje základní pojmy marketingu a PR a napojení těchto oborů na sport a sociální sítě. V analytické části je vysvětleno fungování Českého olympijského výboru a je analyzována komunikace na Instagramu a YouTube během ZOH. K analýze posloužily částečně data od Českého olympijského výrobu a částečně vlastní výzkum a rozbor příspěvků ze sledovaného období. Analýza je doplněna o poznatky ze strukturovaného rozhovoru se šéfem digitální komunikace a navazuje doporučením k budoucí komunikaci tohoto spolku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.